Všeobecné obchodné podmienky
Zaregistrovanie zákazníka a ochrana osobných údajov
V našom internetovom obchode môžete nakupovať len po zaregistrovaní. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať Vaše osobné dáta. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. My sa týmto zákonmi pri používaní Vašich údajov riadime, chránime ich pred zneužitím a zaručujeme Vám, že v zmysle GDPR neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné údaje, ani informácie o Vašich nákupoch.
Registráciou v našom obchode dávate súhlas so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch podľa nižšie uvedených podmienok.
Zaregistrovaním získavate:
- cenník ponúkaných výrobkov,
- informácie o stave vybavovania Vašich objednávok,
- prehľad všetkých doteraz kúpených položiek.
Pri registrácii a nakupovaní je potrebné poskytnúť nasledovné informácie o Vás.
Súkromné osoby:
- meno a priezvisko, presná adresa vrátane krajiny (resp. adresa, ktorá ma byť uvedená na faktúre),
- Vaša emailová adresa (slúži na Vašu identifikáciu v systéme a na komunikáciu s Vami),
- voliteľne ďalšie adresy (ak si želáte doručiť zásielku na inú adresu, ako je fakturačná),
- voliteľne telefónne číslo (pre rýchlejší kontakt s Vami).
Firmy a podnikatelia:
- ak nakupujete ako firma/živnostník, navyše k uvedeným údajom: obchodný názov, IČO, IČ DPH (pre vystavenie faktúry a správne zaúčtovanie).
Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na našom serveri, aby ste ich nemuseli nanovo zapisovať pri každej návšteve. Tieto údaje sú taktiež nutné pre náš účtovný a fakturačný systém.
Povinnosti predávajúceho
Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Zodpovedáme za:
- druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v momente odoslania objednávky.
- tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
- tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Nezodpovedáme za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne uvedenou adresou prijímateľa.
- poškodenie zásielky zavinené poštou.
- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám ich bezodkladne oznámiť.
Prípadné reklamácie poškodeného tovaru Vás prosíme oznámiť v priebehu 24 hodín od prebratia zásielky, v opačnom prípade nebude možné poškodený tovar vyreklamovať.
zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, ako aj opätovného doručenia tovaru.
Spôsob objednávania tovaru
Pri kúpe kliknite myšou na obrázok košíka s príslušným nápisom a tovar bude vložený do nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť (vyplníte pripravený formulár) alebo pokračovať v nakupovaní. Po Vašom potvrdení objednávky dostanete spätné potvrdenie o prijatí objednávky na emailovú adresu, ktorú ste uviedli. V potvrdení bude vyčíslená celková suma na úhradu vrátane poštovného a balného.
Ceny tovaru
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Dokladom o predaji je faktúra, ktorú v elektronickej forme odosielame na Vašu emailovú adresu, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru bude pripočítané poštovné.
Dodacie podmienky
Objednávky vybavujeme priebežne tak, ako prichádzajú. Každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že ak niektorý z objednaných výrobkov nemáme, pošleme len ostatné objednané položky (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho emailu, prípadne formou SMS), ktoré máme a k chýbajúcim sa už nevraciame - len v prípade, že nám neskôr pošlete ďalšiu objednávku na tieto výrobky, alebo ak sa dohodne inak. V prípade, že sa rozhodnete nejaký titul doobjednať, urobte tak čo najskôr od zaslania Vašej predchádzajúcej objednávky. Doobjednané tituly Vám potom zašleme naraz s prvou objednávkou.
Dodacie lehoty
Dodacia lehota je uvedená pri každom výrobku osobitne a znamená, do koľkých pracovných dní zvyčajne daný tovar odosielame (odovzdávame balík pošte). Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 hodín (pre tovar, ktorý máme na sklade) do 30 - 50 pracovných dní. V prípade ťažšie dostupných výrobkov sa môže táto doba predĺžiť, o čom Vás budeme pred skončením predpokladanej dodacej doby informovať.
O každej prípadnej zmene dodacej doby vás budeme informovať pri potvrdení Vašej objednávky. O skutočnosti, že objednávka bola vybavená a odoslaná, sa môžete informovať na našej webovej stránke. Ak zistíme, že tovar, ktorý ste si objednali, sa medzičasom vypredal, alebo bol z akýchkoľvek dôvodov stiahnutý z predaja, budeme Vás o tom neodkladne informovať prostredníctvom kontaktu, uvedeného v objednávke.
Spôsob dodania tovaru
Tovar posielame poštou formou listu/balíka alebo listovej/balíkovej dobierky, prípadne po dohode s Vami prostredníctvom prepravného kuriéra alebo vlastnej distribúcie.
Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní dané výrobky odosielame. K tejto dobe treba pripočítať bežne 1 - 3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie tovaru ku Vám Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom informovaní, resp. SMS o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu alebo kuriéra aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme emailom.
Spôsob platby
- dobierka,
- prevodný príkaz na základe vystavenej predfaktúry,
- prevodný príkaz s dohodnutou dobou splatnosti po doručení tovaru
- platobnou kartou.
Prepravné a iné poplatky
O výške prepravného Vás budeme informovať emailom alebo telefonicky. Pri objednávke zo zahraničia prepravné vypočítavame individuálne podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posielame a o jeho výške Vás budeme vopred informovať.
Zrušenie objednávky
V prípade, že budete chcieť z akýchkoľvek dôvodov Vašu objednávku stornovať, kontaktujte nás čím skôr po jej odoslaní na info@benedetto.sk alebo telefonicky na čísle 00421 918 610 609 a uveďte číslo Vašej objednávky. V prípade, že bude objednávka zrušená z našej strany, budeme Vás o tom bezodkladne informovať. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 dní na účet, z ktorého ste ju zaplatili.
Reklamovanie tovaru
Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. V prípade, že Vám prišla zásielka poškodená, vopred nás prosím kontaktujte a pošlite poškodený tovar späť obyčajným balíkom na našu adresu (Roman Varhaník - Benedetto, M. Chrásteka 1/45, 965 01 Žiar nad Hronom.) Do balíka nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali elektronicky mailom s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa, ak ste ho dostali. Po prijatí tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete, alebo Vám do 14 dní vrátime peniaze. Prepravné a iné poplatky (darčekové balenie) nevraciame.